Біз СДК, ПДК, сенсорлық алалия, AСБ, Даун синдромы бар балаларды қабылдаймыз.

"BALA LIKE" балалар орталығы – бұл түзету және дамыта оқытудың түрлі әдістемелерін пайдалана отырып, біздің мамандар мұқият қалыптастырған баланы дамытуға ерекше көзқарас. Біз жұмыста ондаған жылдар бойы дәлелденген тәжірибелерді, даму мен түзетудің заманауи әдістерін қолданамыз.

Біздің бағдарламаларымыздағы балалардың дамуына ғылыми көзқарас - бұл әр баланың жеке басына деген сезімтал көзқарас.

Барлық қарқынды курстар мен сабақтардың уақыты: :

Таңғы ауысым 9:00-ден 13:00-ге дейін.
Түстен кейінгі ауысым 14:00-18:00 дейін

4 сағаттық ИНТЕНСИВ «Комплексный подход»

(2 жастан 16 жасқа дейін)

Жалпы сабақ уақыты:

күніне 4 сағат, аптасына 5 күн, бір ай.

Осы уақыт ішінде сіздің балаңыз келесі мамандардың сабақтарына қатысады:

  • Дефектолог
  • Нейропсихолог
  • БДШ (бейімделген дене шынықтыру)
  • ABA терапевт
  • Сенсорлық интеграция
  • Логопед
  • Топтық сабақ

Айлық құны:

250 000 тг

2 сағаттық
«Мини-интенсив »

(2 жастан 16 жасқа дейін)

Жалпы сабақ уақыты:

күніне 2 сағат, аптасына 5 күн, бір ай.

Осы уақыт ішінде сіздің балаңыз келесі мамандардың сабақтарына қатысады:

  • Дефектолог-логопед
  • Сенсорлық интеграция
  • БДШ (бейімделген дене шынықтыру)
  • ABA терапевт

Айлық құны:

170 000 тг.

4 сағаттық ИНТЕНСИВ< «Комплексное развитие»

(с 2-х до 16 лет)

Жалпы сабақ уақыты:

күніне 1,5 -2 сағат, аптасына 5 күн, бір ай.

Осы уақыт ішінде сіздің балаңыз келесі мамандардың сабақтарына қатысады:

  • Остеопат – айына 4 рет (аптасына 1 рет)
    Массаж терапевті – 1 курс – 10 сеанс (күніне)
    ForBrain құлаққаптарын оқыту (логопедпен) – күніне
    Soundsory-дағы сабақтар (логопедпен) – бір күн
    Сенсорлық интеграция / REVI MOTION жаттығулары

Айлық құны:

250 000 тг

БІЗДІҢ ҚЫЗМЕТТЕР

НЕВРОПАТОЛОГ

ОЖЖ дифференциалды ерте диагностикасы, психикалық процестер мен мінез-құлық ерекшеліктерін түзету, оңалту, қалпына келтіру.

ЛОГОПЕД-ДЕФЕКТОЛОГ

Баланың дамуындағы ауытқуларды түзету және өтеу, сөйлеу, психикалық және физикалық дамудағы қайталама ауытқулардың алдын алу және жеңу.

ЛОГОПЕД

Дыбыстың дұрыс айтылуын қалыптастыру, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау, сөйлеу тыныс алуын дамыту, ұсақ моториканы дамыту, графикалық дағдыларды дамыту, үйлесімді сөйлеуді дамыту.

Олигофренопедагог

Терең психологиялық-педагогикалық диагностика, баланың қозғалыс және танымдық мүмкіндіктерін кеңейтетін арнайы техникалық құралдарды таңдау.

БАЛАЛАР ПСИХОЛОГЫ

Психодиагностика, психологиялық кеңес беру, психотүзетім, психопрофилактика.

АВА терапиясы

Басқалармен өзара әрекеттесуді жақсарту, ұжымда бейімделу, мінез-құлықтың ауытқуын түзету, болашақта тәуелсіз өмір сүру үшін қажетті дағдыларды игеру.

ЕДШ, БДШ, БС

Физикалық және психологиялық денсаулықты қалпына келтіру және нығайту.

СЕНСОРЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ

Сенсорлық тәжірибенің жетіспеушілігін түзету және толықтыру, тактильді, визуалды, есту, иіс сезу, дәм сезу және қозғалыс ақпаратын дұрыс түсіндіру.

ЖЕКЕ ЖӘНЕ ТОПТЫҚ САБАҚТАР

Баланың мектепте оқуға дайындығын қалыптастыруға бағытталған іс-шаралар кешені. Ағылшын тілі мен математикаға бейімділік.

МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ

Грамота, оқу, сөйлеуді дамыту, қоршаған әлем, қолды және жазуды меңгеру дағдылары, қазақ, орыс, ағылшын, математика, жалпы түсініктер, мектеп туралы түсініктер)

АРТ, МУЗЫКАЛЫҚ ТЕРАПИЯ ЖӘНЕ САЗ ТЕРАПИЯСЫ

Балалардың психофизикалық дамуын түзетуге көмектеседі, эмоционалды салаға тиімді әсер етеді.

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН МАССАЖ

Жалпы, емдік (дисплазия, қисық мойын, сколиоз), логопедиялық.

  Soundsory сабақтары

Soundsory аппаратымен нейросенсорлық жаттығулар - қозғалыс, когнитивтік және сөйлеу қабілеттерін жақсартуға арналған бағдарлама. Бағдарлама интеграцияланған тәсілге негізделген, соның арқасында вестибулярлық, проприоцептивтік және есту жүйелері бір мезгілде ынталандырылады, олар қозғалыс функцияларының, координацияның, интеллект пен сөйлеудің жетілуінің физиологиялық негізі болып табылады.

Құрылғыдағы жаттығулар төменде көрсетілген бұзылыстар үшін көрсетілген және тиімді:

  • сөйлеу дамуында – ЗРР, моторлы және сенсо-моторлы алалия
  • ЗПР, ЗПРР
  • Гипербелсенділік пен зейін жетіспеушілігінің белгісі (ГЗЖБ)
  • аутизм спектрінің бұзылуы – РАС, Аутизм
  • кекештену
  • дизартрия, диспраксия сияқты сөйлеу бұзылыстары
  • тірек-қимыл аппаратының бұзылыстары – церебральды сал ауруы, тепе-теңдік пен координация
  • сенсорлық интеграцияның дисфункциясы
  • біріншілік рефлекстердің ыдырауы

REVI MOTION аппаратымен жаттығулар

ReviMotion - бұл қозғалысты белсенді қалпына келтіруге және тірек-қимыл аппаратын қалпына келтіруге арналған адамдарды бейімдеуге арналған тренажер. Тренажерде реабилитациядан өтіп жатқан адамның қимыл-қозғалысын бақылау және есту және көрнекі әсерлері бар биокері байланыс және когнитивті мәселелерді шешу қабілеті үшін оптикалық жүйе қолданылады. Оңалту процесі дене шынықтыру жаттығуларының кешенін ойын түрінде орындау кезінде жүреді.

Қолданылу мақсаты:

  • Жоғарғы және төменгі аяқтардың буындарындағы ерікті қозғалыстарды қалыпқа келтіру
  • Үйлестіру бұзылыстарын түзету (статикалық және динамикалық тепе-теңдік, қозғалыс ырғағы, кеңістіктегі бағдарлау)
  • Бұлшықет-буын сезімін жаттықтыру
  • Контрактуралардың алдын алу және түзету
  • Танымдық белсенділікті белсендіру

ForBrain құлаққаптарымен жаттығулар

FORBRAIN — Tomatis Developmentpement S.A. компаниясы әзірлеген, баланың фонематикалық есту қабілетін дамыту үшін маманмен (мұғалім, логопед, дефектолог) оқытуға жарамды құрылғы. Мұндай сабақтар функционалдық сөйлеуді, естуді, зейінді, есте сақтауды, коммуникативті дағдыларды сапалы түрде жақсартуға және дамытуға ықпал етеді. Құрылымдық жағынан бұл құрылғы микрофонмен және динамикалық сүзгімен жабдықталған инновациялық сымсыз сүйек өткізгіш құлаққап болып табылады, оның рөлі төмен жиіліктерді жұмсарта отырып, дауыстың жоғары жиілігін айтарлықтай арттыру болып табылады.

ЕГЕР СІЗДІҢ БАЛАҢЫЗДА:

СӨЙЛЕУ ЖОҚ

тек жест-ишаралар бар немесе сөйлеу нәресте жағдайында (былдыр), 3 жасында қарапайым фразалық сөйлеу жоқ.

ЖОҒАРЫ ЭМОЦИОНАЛДЫ ҚОЗҒЫШТЫҚ

агрессивтілік және осы қатардың басқа көріністері.

АСБ, НТГБ, ПСДК ДИАГНОЗЫ

ЗИЯТКЕРЛІК ДАМУДЫҢ АРТТА ҚАЛУЫНА КҮДІК

АЙҚЫН ЕРЕКШЕЛІК

дәстүрлі жағдайда әлеуметтік бейімделудің асқынуына әкелетін баланың мүдделері мен қабілеттерінің жағынан ебедейсіздігі және басқа көріністері.

БАЛАНЫҢ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН КӨРСЕТУ

дамудың басқа, неғұрлым барабар жағдайларын талап ететін және/немесе дәстүрлі жағдайларда әлеуметтік бейімделуді қиындататын.

ЖАЛПЫ ЖӘНЕ ҰСАҚ МОТОРИКАНЫ ДАМЫТУДАҒЫ АРТТА ҚАЛУШЫЛЫҚ

ҰМЫТШАҚТЫҚ

назар аудармау, «бұлттарда қалықтайды».

ҚОЗҒАЛЫСТЫҢ ТЕЖЕЛУІНІҢ ШАМАДАН ТЫС КӨРІНІСТЕРІ

және зейіннің бұзылуы, қызметті ерікті реттеудің жалпы мәселелері.

ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ТӨМЕНДЕУІНЕ КҮДІК

ЖОСЫҚСЫЗДЫҚ

жағдайда баланың мінез-құлқының бірегейсіздігі.

ЗИЯТКЕРЛІК ДАМУДЫҢ АРТТА ҚАЛУЫНА КҮДІК;

ӨЗІНЕ ДЕГЕН СЕНІМСІЗДІК

жылауықтық, ренжігіштік.

ТЕЗ ШАРШАЙДЫ, АУЛАҚТАЙДЫ

ӨЗ ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОСПАРЛАУ ҚИЫНҒА СОҒАДЫ, МОТИВАЦИЯ ТӨМЕНДЕЙДІ

(мектеп жасында).

БЕЙІМДЕЛУ КЕЗЕҢІНІҢ БАЯУЛЫҒЫ ЖӘНЕ АЙҚЫН ҚИЫНДЫҚТАРЫ

көшеде бала араласатын балалар мекемесінің, балалар ұжымының, балалар тобының жағдайларына.

ӨЗІНЕ-ӨЗІ ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МЕН ІСКЕ АСЫРУДЫҢ БАЯУЛАУЫ

(тамақтану, киіну, сабаққа дайындық және т.б. кезінде құрдастарынан артта қалу), сондай-ақ күнделікті білім.

ОҚУ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ АВТОМАТТАНДЫРУ ҚИЫНДЫҚТАРЫ

дамудың нақты жас кезеңіне тән білім беру стандарттарына сәйкес дағдылар мен білім және т.б.

БІЗ СІЗГЕ КӨМЕКТЕСЕМІЗ!

Бізге "Bala Like" балалардың түзету және дамыту орталығына келіңіз.

Балаңыздың қауіпсіздігі мен дамуы үшін сабырлы болыңыз!

Бізге ыңғайлы әдіспен хабарласыңыз!

Өтініш қалдырыңыз, біз Сізбен байланысамыз!